niedziela, 16 lipca 2017

CZAS START!

Hej wszystkim! 

Z tej strony Martyna. Witam was na moim nowym blogu. Zachęcam was do pozostania tu na dłużej, ponieważ już jutro pierwszy post z recenzją książki ,, Błękit'' Lisy Glass. 
Dzisiaj możecie zajrzeć do mojej biblioteczki i listy zakupów, gdzie w komentarzu możecie polecić mi książki, które wam się spodobały. Jest również zakładka, gdzie w komentarzach możecie podawać mi swoje blogi. Starajcie się tylko tam je udostępniać- będzie mi na nie łatwiej zajrzeć :) 
Życzcie mi powodzenia <3
BUZIAKI XOXO.

Udostępnij

16 komentarzy :

  1. Witam nową osobę w blogosferze - obyś spędziła tu miło czas 😉
    Pozdrawiam serdecznie,
    Tori Czyta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że tak będzie. Również pozdrawiam <3

      Usuń
  2. Cześć, witaj wśród książkocholików. Z chęcią przeczytam jaką recenzję masz w zanadrzu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekamy na tę recenzję! <3
    Pozdrawiam,
    Posy z bibliotekaamarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj w książkowej blogosferze i powodzenia! Zaobserwowałam i czekam na tę recenzję.

    Pozdrawiam cieplutko i ściskam :*
    Martyna
    martynapiorowieczne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej cieszę się , że tu zawitałaś. Jutro o 13:00. Zapraszam <3

      Usuń
  5. Czekam na tę recenzję! ❤
    Pozdrawiam, i zapraszam do Siebie
    http://bookawayoflife16.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam blogera ❤ Obserwuje i czekam 😏😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam również :) cieszę się :* Jutro 13 :D

      Usuń
  7. Powodzenia i wytrwałości w blogowaniu.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :D
    https://gosiaandbook.blogspot.com/2017/07/wywiad-z-hersiak.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia! :-)

    Ja sama mam za sobą pierwszy wpis, choć bardziej... Nowe starego początki to są, bo to mój powrót w blogosferę. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzikuję! Z każdym kolejnym postem staram poprawiać swoje wpisy tak,aby przyjemnie wam sie je czytało :) Powodzenia również Tobie :D

      Usuń

Designed by Blokotek. All rights reserved.