sobota, 5 sierpnia 2017

JESTEM HEJTEREM BOOK TAG !!

HEJT, HEJT, HEJT!!
W internecie ludzie ciągle kogoś hejtują i jestem pewna, że się ze mną zgodzicie. Jak nie aktorki, to piosenkarki, tancerki, youtuberki - KOGO POPADNIE. 
Dziś to ja wcielę się w tych ludzi za sprawką Marty z Biblioteka Marzeń, która nominowała mnie do tego TAGu. Bardzo Ci dziękuję za możliwość bycia hejterem choć na chwilkę :D
Powstał on dzięki Ewie z ''CatVloguje'' i Zuzy z ''KulturalnejSzafy''.

JESTEM HEJTEREM BOOK TAG!!

1.Co ja czytam? - książka z błędami logicznymi.
Było ich kilka. Zazwyczaj są to literówki, ale w jednej książce był ,,błąd okładkowy''- jeśli można to tak ująć. Szczerze to nie moge sobie przypomnieć jaki ona nosiła tytuł. Na okładce była pokazana dziewczyna w brązowych włosach, zaś w treści miała je rude. Pozostawie to bez komentarza. Nie było to nic, co by uraziło mnie w czytaniu tej książki.

2.A ta/ten tu czego - książka z irytującym głównym bohaterem.
Nie mam nic na myśli, chociaż - ,,Chłopak na zastępstwo'' Kasie West. Juless - ugh nie dokońca główna bohaterka, ale dużo się udzielała- jak dla mnie ZA DUŻO.

3.Grafomania- powieść z denerwującym stylem autora : denne dialogi, nudne opisy lub po prostu słaby warsztat.
Tutaj pasuję mi ,,PAX'' ... Czytając ją nie towarzyszyły mi żadne emocje. Niby nie była taka zła, ale mogłaby być lepsza.

4.No i po co to było - drugi tom, który nie dorównał pierwszemu.
Pozwole sobie nieco przekształcić ten punkt. Tutaj chciałabym wspomnieć o trylogii ,,Niezgodna''. Z tomu na tom było coraz gorzej. Drugi jeszcze wchłonęłam, ale trzeci? Skończyłam w połowie.

5.Schowaj ten czerwony dywan- ksiązka niezasłużenie popularna.
Wiele z was może się ze mną nie zgodzić, ale jak dla mnie ,,Igrzyska Śmierci'' - tak. Po prostu jak dla mnie niezasłużone, choć słyszałam wiele dobrych opinii. 

6.Tak złe, że aż dobre - guilty read.
Tutaj w stu procentach zgdzam się z Possy. Rywalki były do przewidzenia, ale czytało się świetnie. 

7.Dobranoc, pchły na noc - książka nad którą można zasnąć.
Zdecydowanie Złodziejka Książek. Jak dla mnie film o wiele lepszy.

8.A to co? Farba się wylała? - brzydka, irytująca okładka.
Z książek które dotychczas przeczytałam tylko te mogę tu dopasować. Ble. ( Chociaż treść już lepsza 😉 )

9.No i gdzie ten suspens - książka do bólu przewidywalna.
Tutaj wspomne jeszcze raz o rywalkach. Ostatnia cześć ,,Jedyna''. Wiadomo było jak to się zakończy.

10.Depczesz mi po odciskach - rzeczy, któych nie lubię w książkowym świecie.
Napewno mała czcionka utrudniająca czytanie np. ,,7 razy dziś'' Kupiłam tę książkę jakieś 4 miesiące temu, a co wracam do niej spowrotem by dać jej szanse, to po przeczytaniu pierwszej strony spowrotem odkładam ją na półkę. Wątpie, że dam jej jeszcze jakąś szanse. Również opinie innych autorów na okładkach. NUDA.

Okej, to chyba na tyle. Mam nadzieję, że wam się spodobało, zachęcam was do wykonania tego TAGu. Jak narazie stopuje z nimi, bo nie chce ich za wiele. Piszcie w komentarzu co wam się NIE podoba w książkach i dlaczego. :)
Martyna XoXo.

Udostępnij

12 komentarzy :

  1. Jak dla mnie najgorszą okładką była "Akademia wampirów". Wgl nie pasująca do książki. Ciekawy TAG i chyba sama się skuszę i taki zrobię u siebie na blogu. :) zapraszam!
    http://zaakreconazaaczytana.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak sobię patrzę na tę okładkę o której mówisz i przyznam, że za ciekawa nie jest. Jak wykonasz ten TAG to koniecznie daj znać :)

      Usuń
  2. Ten tag jest ostatnio bardzo popularny i dobrze. Możemy dowiedzieć się czegoś o sobie. Wydaję mi się, że najgorszą okładką było to pierwsze wydanie Darów Anioła. Zgadzam się w 100% co do Rywalek.

    Pozdrawiam,
    mariadoeseverything.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja, okładka nie za ciekawa. Również pozdrawiam ! :D

      Usuń
  3. Super pomysł na tag, ja raczej nie umieszczam tagów na swoim blogu, ale gdybym to robiła, wybrałabym ten. Fajny tag i fajne odpowiedzi. A te okładki faktycznie są okropne...

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,
    BOOK MOORNING

    OdpowiedzUsuń
  4. Takiego tagu to ja jeszcze nie widziałam. :D Fajny jest. :)
    Jools and her books

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajny, fajny. Sama byłam zaskoczona po nominacji :D

      Usuń
  5. Ciekawy tag, pierwszy raz tak w ogóle "usłyszałam" o nim :D
    Okładki wstrętne! A co do tych włosów to fakt, mogło to być irytujące
    Buziaki! ;*
    www.calm-inside-the-storm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja sama nie lubię "Igrzysk Śmierci" nie rozumiem tego zachwytu nad tą serią, ale no tak niestety jest.
    Pozdrawiam serdecznie,
    Tori Czyta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, myślałam że wszyscy kochają igrzyska haha . Buziaki :*

      Usuń

Designed by Blokotek. All rights reserved.