piątek, 28 lipca 2017

NAWYKI CZYTELNICZE TAG + krótkie wyjaśnienie nieobecności.

Hej wszystkim po tak długiej przerwie! Chciałabym was za nią przeprosić, ale niestety miałam ważniejsze, prywatne sprawy na głowie i bloga musiałam na chwilę odstawić na bok. Mam nadzieję, że nie macie mi tego za złe, bo wracam z podwójną siłą. Niestety musiałam ograniczyć również ilość postów. Teraz będzie to minimum 1 post na tydzień( choć nie ukrywam, że będę starała się publikować ich więcej).
Mogliście również zauważyć, że górna zakładka,,WASZE BLOGI'' zniknęła, ale nie martwcie się. Narazie została ona przeniesiona na prawy pasek, nad krótkim opisem mojej osoby (postaram się coś z tym zrobić ale dajcie trochę czasu )
A teraz przejdźmy do TAGu, który bardzo mnie zainteresował, więc nominowałam się do niego sama( he he) 😀


1. Czy masz w domu konkretne miejsce do czytania ?
Tak. Można powiedzieć, że jest to łóżko w moim pokoju, ale zdarza mi się również czytać na pufie w salonie.

2.Czy w trakcie czytania używasz zakładki, czy przypadkowych świstków papieru?
Mam  tylko jedną zakładkę, która i tak jest moją ulubioną. Dostałam ją aż 2 lata temu na urodziny i do dziś się trzyma. To jej właśnie używam podczas czytania. Mogę wam zdradzić, że mam w planach stworzyć kilka zakładek z szablonów, które znalazłam w necie (ale to tylko plany )

3. Czy możesz po prostu skończyć czytać książkę? Czy musisz dojść do końca rozdziału, okrągłej liczby stron?
Najlepiej całą książkę przeczytać jednym tchem hehe. A tak szczerze to zależy. Jeśli tylko jest taka możliwość to wolę przerwać między rozdziałami, ale nie zawsze sytuacja na to pozwala. Wtedy kończę jak wypadnie.

4.Czy pijesz albo jesz w trakcie czytania?
Zazwyczaj nie, ale zdażyło się kilka razy.

5.Czy jesteś wielozdaniowa? Potrafisz słuchać muzyki lub oglądać film w trakcie czytania?
Nie. Wolę skupić się na jednej rzeczy. Wtedy bardziej wczuwam się w fabułę, a moja wyobraźnia szaleje. :)

6.Czy czytasz jedną książkę, czy kilka naraz?
Dotychczas czytam pojedyńczo bo boje się, że wszystko mi się pomiesza.

7.Czy czytasz w domu, czy gdziekolwiek?
GDZIEKOLWIEK. W domu, na lekcji, na dworze, na działce - gdzie tylko się da i mam książkę pod ręką. W podróży również chętnie bym czytała, ale robi mi się niedobrze i źle się czuję, więc wtedy muszę sobię odpuścić. Chyba że jadę autobusem 20 min na trening to zdarzy się również coś przeczytać, ale rzadko. :)

8.Czytasz na głos, czy w myślach?
W myślach. Lepiej się skupiam :)

9.Czy czytasz naprzód, poznając zakończenie? Pomijasz fragmenty książki?
Nie czytam naprzód, aby nie zdradzić sobie czegoś zbyt wcześnie. Wtedy książka nie byłaby taka ciekawa i bez sensu byłoby ją czytać. Co do fragmentów to wiele razy przelece tylko wzrokiem nudne, krótkie treści.

10.Czy zginasz grzbiet książki?
Staram się nie zaginać. Wygląda to nieschludnie i osobiście wolę, jak książki wyglądają na ładne i nowe. Jednak zdarza się tak, że zagięcie grzbietu jest konieczne, gdyż nie da się nic przeczytać. Strony zamykają się czy tego chcesz, czy nie. ;)


No i to chyba koniec, jeśli chodzi o pytania i odpowiedzi w tym TAGu. Chętnie poznam wasze nawyki. Piszcie w komentarzu swoje poglądy i jaki chcielibyście zobaczyć TAG  w moim wykonaniu.
Do tego TAGu nominuję was wszystkich, a w szczególności:


POWODZENIA <3
Martyna XoXo.




Udostępnij

12 komentarzy :

  1. Ja mam taki problem, że nie potrafię czytać na siedząco... :P To spory problem, szczególnie w trasie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super TAG, też taki zrobię u siebie ;) Zostaje na dłużej;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podoba. Czekam w takim razie na ten TAG w twoim wykonaniu. Jak tylko go zrobisz koniecznie daj znać :) POZDRAWIAM I BUZIAKI :*

      Usuń
  3. Z chęcią odpowiem na Twój TAG, dziękuję bardzo za nominację.
    Pozdrawiam serdecznie,
    Tori Czyta

    OdpowiedzUsuń
  4. Super odpowiedzi do tagu.ja już go dawno zrobiłam ale mamy podobne nawyki.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    https://okularnicaczyta.blogspot.com/2017/07/wywiad-z-zaczytanaana.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie się zdarza czytać wszędzie, ale nie w łóżku. Wtedy momentalnie zasypiam, nieważne jak bardzo książka jest ciekawa xd
    Czytanie kilku książek naraz w niczym nie przeszkadza, wręcz pomaga ci czytać więcej :D


    Pozdrawiam!
    To Read Or Not To Read

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może się przekonam co do czytania kilku książek jednocześnie. Również pozdrawiam :*

      Usuń
  6. Ja też jak czytam to nie jem i nie piję :D Muszę miec pełne skupienie na książce :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja czasami czytam lektury na głos, gdy nie dociera do mnie treść, ale to zawsze się źle kończy, bo zaczynam myśleć o czymś innym i planować wątki do mojej 'powieści'.

    Pozdrawiam cieplutko i ściskam :*
    M.
    martynapiorowieczne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. he he też je czasem czytam na głos by zrozumieć fragment tekstu. Buziaki i pozdrawiam <3

      Usuń

Designed by Blokotek. All rights reserved.